مطالب مربوط به سایت ها

مطالب مربوط به سایت ها

مطالب مربوط به سایت ها

مطالب مربوط به سایت ها

10 بازی برتر اندروید و ios از دید کارشناسان برای کودکان + دانلود

‌در این مطلب قصد داریم بهترین بازی های کودکان را انتخاب کنیم. این بازی‌ها پس از بررسی کارشناسان و با دقتی بالا انتخاب شده‌‌اند و برای فرزندان شما کاملاً مناسب هستند. در این مقاله به معرفی 10 بازی برتر برای سیستم عامل اندروید و iOS می‌پردازیم. با موبایلستان همراه باشید.

امروزه کودکان بازی کردن روی گوشی‌ها را خیلی زودتر از بازی کردن بر روی رایانه‌ها یاد می‌گیرند. به همین دلیل بازی‌های بسیاری برای سیستم‌عامل‌های گوشی‌های هوشمند و مناسب کودکان طراحی شده‌اند.

طبق گفته گوگل، تمام بازی‌های این لیست مخصوص افراد بالای 3 سال هستند. در نتیجه تمامی این بازی‌ها برای کودکان شما مناسب هستند. اما اپل سخت‌گیرتر از گوگل است. این شرکت رده‌بندی خودش را از 4 سال به بالا شروع می‌کند. البته در این لیست بازی‌ای Super Stickman Golf 3 و Spaceteam در رد‌ه‌سنی 9 سال به بالا قرار دارند. تمامی این بازی ها ساده و جذاب هستند.

نکته مهم در مورد تمام اپلیکیشن‌ها٬ خرید درون برنامه‌ای و تبلیغاتی است که گاه و بی گاه با آن ها مواجه می‌شویم. برای خرید درون برنامه‌ای می‌توانید این بخش را از تلفن همراه خود غیرفعال کنید. اما برای بازی‌‌های که تبلیغات درون برنامه‌ای دارند، باید قبل از اینکه گوشی را به کودکان خود بدهید، این تبلیغات را چک کنید.


1. Sago Mini Friends

این بازی شامل چندین بازی کوچک دیگر می‌شود. در این بازی‌ها مهارت‌های حل معماها و خلاقیت بهبود پیدا می‌کند. این بازی با انتخاب یک کارکتر رنگارنگ شروع می‌شود و با آن می‌توانید به خانه‌های همسایه های خود سر بزنید.

درب خانه‌ای را بزنید تا به داخل دعوت شوید. شما می‌توانید از تفریح‌های متنوعی لذت ببرید. این موارد مانند کوبیدن میخ به خانه پرندگان، لباس پوشیدن و حتی خوردن یک خوراکی است.  بهترین بازی های کودکان

همه چیز رنگارنگ و شاد است. در این بازی اگر یکی از دوستان شما به خاطر درست تقسیم نشدن خوراکی‌ها ناراحت شد، می‌توانید با او همدردی کنید. این بازی دارای پرداخت درون برنامه و تبلیغات نیست. بهترین بازی های کودکان


2. Lego Creator Islands

همه والدین دوست دارند کودکان با اسباب بازی‌های واقعی بازی کنند. اما وقتی که بچه‌ها علاقه کمتری به بازی‌های واقعی دارند به بازی‌های دیجیتالی روی می‌آورند. بهترین بازی های کودکان

این بازی براساس جمع آوری آجرها برای خرید لگو و ساختن وسایل ساخته شده است. در طول زمان شما خانه‌های خوبی را می‌سازید. بعد از مدتی خانه، وسیله نقلیه و آجرهای خوشگل به دست می آورید. خوبی این بازی این است که دیگر ترس پا گذاشتن روی اسباب‌بازی‌ها را ندارید.

این بازی دارای پرداخت درون برنامه‌ای و تبلیغات نیست.


3. Taco Kitchen 2

اگر کودک شما از تبلت برای نصب بازی های کودکان استفاده می‌کند، حتماً با Toca Boca آشنا هستید. این بازی‌ها ترکیبی از آموزش و بازی هستند. بازی Toca Kitchen 2 هم به همین صورت است.

همانطور که انتظار دارشتید، این بازی درمورد آشپزخانه و آشپزی است. در این بازی هر طور که می‌خواهید می‌توانید غذا درست کنید. دستورالعمل خودتان را بسازید و آن را به خورد کارکترهای رنگی بدهید. در این بازی هر کاری می‌توانید بکنید، می‌توانید یک برگر خوشمزه درست کنید، یا یک هندوانه را مایکرویو کنید و آن را با سُس پر کند.

ادامه مطلب: 10 بازی برتر اندروید و ios از دید کارشناسان برای کودکان + دانلود

موبایلستان

موبایلستان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.